Google Adwords és el servei de Google que ofereix publicitat de pagament als anunciants. Si el teu negoci s’anuncia a Google mitjançant Google Adwords, podrà aparèixer als primers resultats de cerca de Google per a aquelles paraules clau que descriguin el teu negoci o els teus productes i/o serveis. A més, també permet aparèixer en altres pàgines web del sector en forma de banners o anuncis de text.

Per què el teu negoci s'ha d'anunciar a Google Adwords?

Avantatges d’utilitzar Google Adwords per al teu negoci

Els avantatges d’utilitzar Google Adwords per a la teva empresa són els següents:

1. Control total sobre la inversió a realitzar

Tu ets qui decideixes el pressupost diari que vols gastar i, en cap cas, gastaràs més del previst en el còmput general mensual. A més, només pagues quan algun usuari fa clic al teu anunci. Si no reps visites a la teva pàgina web, no pagues res.

2. Permet completar la vostra estratègia SEO

Quan la pàgina web de la teva empresa no està ben posicionada de manera natural als primers resultats de cerca de Google per determinades paraules clau, amb una campanya de Google Adwords pots potenciar el posicionament d’aquestes paraules clau. És una bona manera i un excel·lent complement a curt termini per aconseguir bons resultats a Google i augmentar en visites de possibles clients potencials.

3. Amb Google Adwords aconsegueixes més conversions que amb altres plataformes

Existeixen altres plataformes per publicitar-se a Internet com poden ser Facebook, Twitter, LinkedIn o Bing Ads. Amb Google Adwords pots configurar i gestionar un munt d’aspectes de la campanya i, si es fa una bona optimització, acaba comportant una major rendibilitat i un augment en objectius i/o conversions assolits.

4. Amb Google Adwords et contactaran només possibles clients

Com hem comentat en el punt anterior, quan tenim una campanya de Google Adwords ben optimitzada, rebràs només visites de possibles clients interessats en els teus productes i/o serveis. Ja només serà qüestió que els usuaris trobin a la pàgina web allò que busquen i que puguin contactar amb tu fàcilment.

5. Et permet mesurar els resultats

Gràcies a Google Adwords i Google Analytics podem analitzar els resultats de la campanya i el seu progrés. Podem veure quines paraules clau o grups d’anuncis funcionen millor, de quins països obtenim millors visites o en quin horari rebem més conversions.

6. No hi ha fronteres ni límits horaris

Si vols arribar a altres països o tens atenció telefònica 24 hores, pots programar la campanya tan oberta com vulguis. Podem configurar les preferències de les visites segons idioma o ubicació de l’usuari, així com establir un horari indicant a quines hores volem que es mostrin els anuncis.

7. Els resultats són a curt termini

A diferència del SEO que per posicionar-se necessites setmanes o mesos segons les paraules clau que vulguis posicionar, amb Google Adwords podem obtenir resultats des del mateix moment que s’activa la campanya. Així doncs, també podem utilitzar Google Adwords per a anunciar o destacar un nou producte o una nova línia de negoci de la teva empresa.

8. Edició instantània

Google Adwords et permet gestionar i aplicar canvis a la campanya de manera ràpida i instantània. Les campanyes de Google Adwords requereixen una dedicació constant i un continu seguiment per a ajustar-la depenent dels resultats obtinguts per a poder assolir els objectius desitjats.

9. Google Adwords et permet destacar de la competència

La manera que té Google Adwords de rotar els anuncis permet que petites empreses amb pressupostos diaris més baixos puguin aparèixer per damunt d’altres anuncis d’empreses que tenen grans pressupostos de màrqueting online. Google no té només en compte el preu per clic que estàs disposat a pagar, també valora altres elements com són la pàgina de destí o el text de l’anunci. A més, si la competència no s’anuncia a Google Adwords, la teva empresa podrà aparèixer als resultats de cerca en millors posicions que ells.

10. Gran cobertura

Google Adwords et permet no només aparèixer als resultats de cerca quan els usuaris busquen els teus productes o serveis a Google. També et permet aparèixer a:

  • Xarxa de display: pàgines web de la teva temàtica on apareixerien els anuncis de la teva empresa en format banner o en format text.
  • Xarxa de vídeos de Youtube: permet crear campanyes de vídeo per a atraure a possibles clients provinents de Youtube o d’altres plataformes partners de vídeo.

Vist tot això, recomanem deixar en mans de professionals la gestió i optimització de la vostra campanya de Google Adwords, ja que així podreu aconseguir millors resultats i un millor rendiment dels diners invertits.

A WeWeb tenim el certificat oficial de Google que ens reconeix com a professionals de la publicitat online. Amb aquest certificat, Google diposita la seva confiança en nosaltres per a gestionar campanyes de publicitat online de manera òptima. Podem ajudar a fer créixer de manera eficient la teva empresa creant i gestionant la campanya de Google Adwords que necessites.

Certificat Google Adwords

Articles relacionats