Com ha de ser una botiga online?

Cada vegada són més els comerços i noves empreses que decideixen vendre online els seus productes. L’augment de la confiança en l’e-commerce i el gran ús dels dispositius electrònics afavoreix aquest creixement, però també fa que la competència sigui més gran. Per aquest motiu és important que la nostra botiga online sigui competitiva, tenint cura fins l’últim detall per tal que els nostres possibles clients no desisteixin durant la navegació abans de realitzar la compra.

Si t’estàs plantejant tenir una botiga online pel teu negoci i encara no ho tens del tot clar, t’animem a llegir aquest altre article del nostre blog: Necessito una botiga online pel meu negoci?

Aquests són els aspectes que no hauríem d’oblidar al crear la nostra botiga online:

  1. Oferir informació detallada sobre el producte. El client necessita veure diferents fotografies i dades del producte que vol comprar. Si no ho troba pot desconfiar i dubtar de si el producte és realment el que desitja.
  2. Mostrar les dades de contacte. L’usuari, sobretot a l’entrar per primera vegada a la nostra botiga online, ha de confiar en ella. Una de les coses que poden fer que confiï és que trobi les nostres dades de contacte, ja sigui per si vol contactar o simplement per certificar que darrera hi ha algú que respondrà els seus dubtes.
  3. Procés de compra clar i senzill. L’usuari ha de poder realitzar la compra a la nostra botiga online de manera fàcil i entenedora. En tot moment ha de saber en quin pas de la compra es troba i no li ha de resultar un procés massa llarg ni pesat.
  4. Pàgina web responsive. La nostra botiga online s’hauria d’adaptar i veure correctament en tots els dispositius electrònics. Aquí podeu saber més sobre les pàgines webs responsives.
  5. Bon servei de postvenda. Per molt bé que funcioni la nostra web, no podem oblidar que la resposta i servei posterior també s’ha de dur a terme el més ràpid i millor possible.
  6. Donar-nos a conèixer. És important invertir temps i/o diners en màrqueting, imatge corporativa i bones fotografies per a la nostra botiga online. També és important fer ús de les xarxes socials per difondre la nostra marca i productes.
  7. Escollir la plataforma més adequada. Abans de crear la botiga online s’ha de pensar i tenir clar què és el que necessitem exactament. Hem de confiar en professionals per a que ens assessorin sobre quina és la plataforma que més ens convé i planificar conjuntament la creació de la pàgina web.
  8. Actualitzar amb freqüència la nostra botiga online. És aconsellable actualitzar els continguts de la nostra pàgina web oferint novetats que puguin interessar als nostres clients. Això també ens ajudarà a tenir un millor posicionament als cercadors d’Internet.

Seguint aquests punts podem aconseguir una botiga online atractiva, usable i amigable per als usuaris. A WeWeb et podem ajudar a crear la botiga online que el teu negoci necessita, amb una imatge atractiva i moderna, adaptada a tots els dispositius i optimitzada per als cercadors d’Internet. Contacta amb nosaltres si hi estàs interessat.

Articles relacionats