El disseny i la funcionalitat d’una pàgina web són elements rellevants per a tenir una pàgina web de qualitat a Internet, però també ho és el contingut que oferim a l’usuari. Sense un bon contingut, la pàgina web perd valor. Per aquest motiu, en aquest article us parlarem de quins són els continguts que recomanem que tingui una pàgina web:

  • Digues qui ets o qui forma part del teu equip. Humanitza l’empresa i la pàgina web, així transmetràs confiança a l’usuari.
  • Les dades de contacte han d’estar sempre ben visibles des de qualsevol apartat de la pàgina web.
  • Mostra a la pàgina d’inici el millor de la teva empresa, ja siguin els productes destacats que vens, els teus serveis, els projectes realitzats o les últimes novetats.
  • Ofereix un formulari o e-mail de contacte i les dades de localització.
  • Ofereix contingut fresc i actualitzat del tipus notícies, novetats o articles. És recomanable mostrar aquest contingut en forma de blog, ja que els usuaris estan molt acostumats a la seva estructura i Google els posiciona molt bé.
  • Dóna la oportunitat als usuaris de compartir els teus apartats, articles o productes a les diferents xarxes socials.

Altres punts interessants però no indispensables

  • Afegeix comentaris i/o opinions dels teus clients sobre la teva empresa. És una bona manera d’animar a l’usuari a contractar els teus serveis.
  • Publica casos d’èxit com poden ser certificacions, premis o conferències.
  • Crida l’atenció a la pàgina d’inici posant un reclam o un eslògan.
  • Inclou un vídeo, no massa llarg, a la pàgina d’inici o a algun altre apartat, ja que als usuaris els hi atrau. Avui en dia, podem aconseguir un vídeo de qualitat per a la nostra empresa a bon preu.

Continguts addicionals per a una botiga online

Si estàs fent els continguts per a una botiga online, o bé mostres els teus productes a través de la pàgina web, tingues presents els següents punts:

  • Mostra a la pàgina de cada producte els productes relacionats, així aconseguirem que els usuaris trobin productes del seu interès i romanguin més estona a la pàgina web.
  • Organitza els productes per categories intuïtives per l’usuari, ajudant-lo a trobar de manera ràpida allò que busca. També pots incloure un cercador, així els usuaris podran trobar ràpidament allò que volen si ho tenen molt clar.
  • Mostra les promocions i/o ofertes de manera visible i destacada.
  • Facilita tot el que puguis el procés de compra, que no sigui massa pesat per l’usuari i no decideixi tirar-se enrere.

Així doncs, us animem a tenir en compte aquests punts a l’hora de crear els continguts de la teva pàgina web. Avui en dia podem tenir una pàgina web responsiva, que es visualitzi correctament amb tots els dispositius, amb un disseny actual, però que sense bons continguts no li podrem treure tot el rendiment possible.

Continguts d'una pàgina web

Articles relacionats