En primer lloc, cal comentar que no es tracta d’aconseguir visites de qualsevol tipus. Aquestes han de ser de qualitat: si la nostra pàgina web tracta de la venda de pisos, no ens interessa que entri un noi de 16 anys interessat en videojocs.

Un cop l’usuari hagi entrat a la nostra pàgina web, aquest ha de quedar satisfet. Per aconseguir-ho, és necessari que les diferents pàgines que composes la pàgina web siguin usables.

A Internet, hi ha diferents alternatives per a realitzar publicitat, com poden ser: mailing, butlletins electrònics (per a la fidelització dels clients), crear un blog paral·lel a la pàgina web, banners, esponsorització i anuncis a altres pàgines web. Actualment, l’opció més eficient per a fer publicitat a través d’Internet és el posicionament web.

El posicionament web consisteix en aconseguir que la pàgina web es trobi situada als primers resultats de les cerques realitzades a través dels cercadors, mitjançant unes determinades paraules clau. Com més a dalt s’aconsegueixi posicionar la pàgina web, més clients potencials la veuran. Hi ha dos tipus de posicionament web: l’orgànic i el de pagament.

Articles relacionats